måndag 24 januari 2011

Träning

Förra veckan blev det bara träning på måndagen eftersom jag först fick ont i halsen och sen fick feber.
Men nu är jag tillbaka igen!! Började med att springa på crosstrainern i 20 min på morgonen. Sen gick jag till jobbet (20 min), sen gick jag hem från jobbet (20 min) och sen när jag kom hem så körde jag 1 timmes cardio på wiiet. Så idag har jag rört på mig så mycket som jag ska göra :)
Var väldigt trött när jag kom hem eftersom jag hade jobbat över i en och en halv timme. Men har man bara bestämt sig för att träna så kan man inte backa ur!!!

Önskar att man kunde hoppa över morgondagen!! Ni som har läst min blogg vet ju om det där roliga brevet som jag fick...ush fyy..vill inte!!!

Hade 88 besökare på bloggen igår! Riktigt kul!!!!

1 kommentar:

emelie sa...

jag var igår och tog cellprov...det är inte så farligt, trodde de skulle göra jätte ont, men de va mest bara obekvämt...=) men man hade ju skrämt upp sig själv rätt bra...blev ju inte bättre av när man kom dit och fick en blatte...