lördag 1 januari 2011

Nyårsafton

Dagen innan nyårsafton så fick jag feber på kvällen men som tur var så var febern borta när jag vaknade sen på morgonen. På förmiddagen så var det pulka åkning i himlabacken.

 Det var många som hade samlats för att åka pulka!!

 Som vanligt när vi är där så grillade vi korv! Eller pappa grillade och jag och barnen åt :)

 Fanny, Tilde och Wilma. Tilde ville inte vara med på kort :P

 Var riktigt kanon väder!!!

 Pappa och Peter (Jennies pappa) åker pulka. Kolla in hur dom sitter..haha

Det gick fort ner för backen och sen avslutade dom med att ramla omkull!

 Tycker att det är helt otroligt vackert på vintern!!!

Fick en bild på Tilde till slut :) 

Sen var det då dags att göra sig i ordning inför kvällen. Skulle fira in det nya året tillsammans med Jennie, Johan och hans vänner!!! Det blev väldigt stressigt på slutet. Jag hittade ingenting att ta på mig och Jennies strumpbyxor gick sönder. Men sen kom vi iväg i alla fall. Kvällen var mycket trevlig och vi bjöds på väldigt god mat. Tyvärr kom det en människa lite senare på kvällen som inte visste hur man uppför sig bland människor. Pinsamt men så var det. Slutade med att hon blev utslängd från festen efter att ha kallat oss tjejer för väldigt nedvärderande ord!!! Efter att hon steg in på festen så tappade jag festar humöret så jag slutade dricka rätt tidigt. Blev lite tung i huvudet och seg efter 12. Kände mig inte pigg alls men det berodde faktiskt inte på spriten!!! Drack väldigt lite. Var helt nykter när vi skulle hem vid 3.
Hade pappas alkomätare med mig och det tyckte några var väldigt kul. Jag hade i alla fall minst promille hela kvällen men många andra hade betydligt mer!! hahaha.
Tog tyvärr nästan inga kort!!

 Min Johan är sååå stilig!!!

 Jag och Jennie!! Kvällens skämt var GERY FINGERS!!!! hahaha

Jag och Johan kom på precis när vi skulle åka hem att vi inte hade nåt kort på oss två. Så då bad han sin kompis att ta ett kort. Kul när allt smink var borta och jag hade legat i soffan i 2 timmar för att jag inte var pigg. Men jag får bjuda på det!! Johan var ju så söt på kortet!!

GOTT NYTT ÅR!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha klockrent kort på våra pappor!! Synd ja missade de..

Veronicas bakblogg sa...

Hahahaha..jaa visst var det!!

Madame Edith sa...

Gulliga ni är Johan och du.
Kram syrran!