fredag 21 januari 2011

Piggare

Idag känner jag mig mycket piggare. Har inte haft någon feber på hela dagen.Såååå skönt :)
Fick lite mat hos mamma och pappa idag och det bjöds på porterstek som jag älskar!!!
Sen satt jag och mamma lite vid datorn och kollade på en massa recept så vi skrev ut recept på värm smörgåstårta som båda skulle testa att laga ikväll.
Så nu är Johan och inhandlar ingredienserna som vi behövde.
Blir det gott så lägger jag nog in receptet sen :)
Har också fått en fråga på bloggen om vilket "spel" på wiiet som jag använder mig av när jag tränar och det heter "My fitness coach" och ser ut så här!

Tycker att detta tränings spel är jätte bra och det är riktigt tufft. Det kommer upp en frågan varje kvart typ där man får trycka in om man hänger med. Gör man inte det så blir det lite lättare. Trycker man in att man inte ens är svettig så kommer man garanterat att få köra mycket hårdare!! Så vill man ta tag i träningen efter julen så är detta ett bra alternativ!! Var jätte billig också. Kostade bara 199 kr och man behövde inte ha wii balance board!

3 kommentarer:

Saradenraraa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Saradenraraa sa...

Kul att du mår bättre:)
Hoppas vi ses snart!! =)

(Tog bort det förra för jag skrev fel:P)

Veronicas bakblogg sa...

Ja det känns skönt!!
Det gör vi säkert!!! :)