tisdag 18 januari 2011

Trist dag

Vaknade med halsont så jag fick ta det lugnt på crosstrainern på morgonen!
Sen var det bråttom med allt som vanligt på jobbet. Var tvungen att hjälpa till på lagret fast vi hade jätte mycket att göra på våran avdelning. Så då sa dom att jag skulle hjälpa till där hela dagen och sen skulle jag göra färdigt mitt eget jobb efter 4. Väldigt kul att jag ska behöva jobba över för att jag hjälper till på en annan avdelning.
Känns som att det skulle behövas lite mer folk!!! Tur att dom på lagret var så snälla så jag kunde börja med mitt eget arbete lite tidigare så jag slapp att jobba över så länge!!
Hoppas verkligen att Sofia dyker upp imon för annars måste jag vara på lagret plus att jag har 6 timmars jobb på throttlarna på min egen avdelning. Skulle vara bäst om man kunde klona sig!!!
Har väldigt svårt att klara av när det blir för stressigt och att det blir mycket som hänger och tynger ner axlarna.
Jag får sån panik och bryter ihop jätte lätt. Allt positivt bara rinner ur kroppen och kvar blir bara en lättirriterad osäker människa! Börjar alltid tänka på en massa grejer och om meningen med livet!!
Blir livet inte bättre än så här?
Ska man sitta i en metallfabrik och se ful ut resten av livet!!
Allt känns bara så meningslöst just nu...
Jag tycker annars att det är kul att gå till jobbet och träffa alla glada, härliga och trevliga människor!!!
Det är väldigt jobbigt att man kan brytas ner så lätt!!
När jag gick hem så dök det inte upp en enda positiv tanke i mitt huvud. Bara maler om allt dåligt med livet!
Jag önskar att jag kunde hantera pressen och all stress på ett bättre sätt. Inte trycka ner mig själv ännu mer.
När jag kom hem hade jag fått utslag runt hela munnen....fattar inte vart dom kom ifrån.
Ush jag hatar när man har såna här deppiga dagar!!
Hoppas att morgondagen blir betydligt bättre än denna!!!!

När jag kom hem och satte igång datorn så fick jag ett leende på läpparna i alla fall!!
Hade blivit medlem på matklubben på Facebook för någon dag sen men aldrig sett dom äldre inläggen.
Så jag gick in där och kikade. Då såg jag att mitt recept på after eight cupcakes hade publicerats där två gånger. Både som gårdagens populäraste recept och som veckans populäraste recept!!
Va roligt :) Veckan populäraste recept publicerade dom i fredags..inte undra på att jag fick så många mail den dagen.
Det receptet har nu blivit sparat av andra användare 372 gånger :D

Detta fick mig verkligen på bättre humör! Känner att jag kanske är bra på nåt i alla fall. Det är så kul att få bekräftelse på det sättet. Kollade på en massa gamla inlägg men jag kunde inte hitta nåt av dom jag kollade på som hade så många som hade gillat inlägget. Så det var riktigt kul :D

Eftersom jag är lite deppig idag så kommer Johan till mig ikväll. Han brukar bara komma på onsdagar annars.
Längtar såååå efter honom!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars älskling! Hoppas verkligen på att morgondagen blir bättre för dig. Får säga grattis för din after eight cupcake blivit mest populär! Älskar dig! pussar/ Johan

Anonym sa...

Ojdå är det så stressigt med allt ?? Hoppas du får en bättre morgondag vännen. =). Grattis till mest populäraste kakan. Pssst!! Du är bra på mycket och är en vacker kvinna. TA ÅT DIG !!! Ses på jobbet imorgon. Kram Lotta ;)

Madame Edith sa...

Du blev väl lite glad när jag kom och tutade på dig...
Pusselipuss.

Ps. Herregud vad många besökare du har på din blogg, var har du hittat alla dem?