torsdag 18 november 2010

En fyra för tre

Idag blev det ingen träning på gymmet idag så jag fick träna lite hemma istället.
Blev faktiskt en timmes löpning på min crosstrainer. Trodde inte att jag skulle orka springa så länge eftersom jag var så trött när jag kom hem. Fast jag piggnade till när jag började springa :)
Är ju alltid roligare om man har nåt kul att kolla på. Så idag fick det bli "Ensam hemma 2". Ettan såg jag för ett tag sen. Var väldigt längesen jag såg den så tiden gick jätte fort så man glömmer nästan bort att det är jobbigt att springa.

På morgonen när jag springer har jag börjat kolla på den gamla serien "En fyra för tre". Den är jätte rolig och det var evigheter sen jag såg den så jag kommer nästan inte ihåg något från serien.
Det var väldigt länge sen som jag laddade ner den så jag trodde att det bara fanns en säsong.
Men nu när jag sökte på serien så upptäckte jag att dom hade gjort 4 säsonger. Va kul!!!
Då har jag nog nåt att kolla på varje morgon fram till jul :)


Imon är det fredag och då ska jag fortsätta julbaka!!!!
På lördag blir det pepparkaksbak hos mamma och pappa och på kvällen ska vi bada tunna :)

Inga kommentarer: