måndag 15 november 2010

Måste bara tipsa om en väldigt bra bok som jag lyssnade på förra veckan.
Den heter "Flickan med snö i håret" och det är Ninni Schulman som har skrivit den.
Har lyssnat på lite blandade böcker nu det sista och det har inte varit någon som har varit super bra. Blev väldigt besviken på Denise Rudberg nya bok "ett litet snedsprång". Den var jätte seg och den var inte alls spännande.
Sen har jag lyssnat på Åsa Larssons första två böcker. Dom var inte heller så där spännande som jag vill att en bok ska vara.
Men när jag började lyssna på flickan med snö i håret så blev man helt fängslad. Den hade ett bra tempo och det hände grejer hela tiden. Det blev liksom bara mer och mer spännande hela tiden. Den var riktigt bra!!
Skulle ge den 5 av 5 i betyg så jag rekommenderar verkligen denna boken!!

2 kommentarer:

Ninni S sa...

Så roligt att du tyckte om den! Vad glad jag blir. :-)

Veronicas bakblogg sa...

Vad kul att få en kommentar av dig! Jag hoppas att det kommer fler böcker från dig!!!