onsdag 3 november 2010

Idag har jag hjälpt pappa med deras nya dator och precis när jag kom hem så kom Madde ner med sin dator och behövde hjälp. Var många som behövde datahjälp idag.
Har inte blivit så mycket gjort idag. Klockan var nästan 8 när Madde gick hem oh då orkade jag inet springa på min crosstrainer så jag får väl köra extra hårt på gymmet imon.

I helgen ska jag börja julbaka. TJOHOOOOO :)
Det ska bli saffransmuffins, knäck, kolor, fudge och massa choklad tryfflar i olika smaker till jul!!
Har väntat jätte länge på att första helgen i November ska komma eftersom det är då jag börjar baka inför jul.
Måste ju börja i tid så man har det mesta klart inför 1a advent för då ska det bli glöggmys.

Kort från 1a advent förra året när Andreas, Jennie, Daniel och Emma var hemma och fikade :)

Inga kommentarer: