tisdag 9 november 2010

Idag var jag på massage och det var lika underbart som vanligt!! Det är så himla skönt :)
Det har ju kommit en massa snö också. Det känns som att vintern är här. Jag bara log när jag kollade ut och såg all snö. Hellre att det snöar än att det regnar. Det blir mycket ljusare när det är snö ute också.

Idag när jag kom hem så skulle jag tända lite lampor och då small det till i en lampa och då blev det mörkt i hela rummet. Det har hänt innan så jag gick till skåpet där säkringarna finns och drog upp säkringen. Men det var lika mörkt ändå. Eftersom det var i köket så var ju även kylskåpet och frysen helt dött. Då kom Fredrik ner med bilen och han försökte hjälpa mig men han fattade ju inte heller varför det inte funkade. Vi letade runt efter ett proppskåp men det hade jag inget. Så då ringde jag till pappa och han kom ner och han fick inte heller igång säkringen. Han trodde också att det var en propp som hade gått. Men eftersom vi inte hittade något proppskåp så kunde vi ju inte fixa det. Men sen ringde pappa någon som han kände som jobbade på VSBo.
Då sa han att det fanns ett proppskåp på utsidan av huset.
Så dom fick upp skåpet och kunde byta proppen. Tur att man har en pappa som hjälper en :)

Det hanns inte med någon gym träning idag. Så jag sprang på min crosstrainer i 30 min efter att jag hade gjort mina matlådor. Så nu kan jag lägga mig i soffan och kolla på tv med lite gott samvete

Inga kommentarer: