måndag 1 november 2010

träning och ny dator

Idag tränar vi ju lite senare eftersom vi går på zumba efter våran styrketräning. Så då har jag ju lite tid hemma innan träningen men det hade jag inte idag. För pappa ringde och sa att han skulle köpa en bärbar dator och ville ha med mig som lite hjälp. Det är ju klart att man ställer upp. Dom hittade en som dom tyckte passade dom och köpte mobilt bredband med router också. Det ska bli spännande att se om allt funkar när jag ska dit på fredag och fixa allt med datorn. Känns som att det alltid är något som brukar krångla.
Men dom skulle i alla fall inte starta datorn innan jag kommer dit i alla fall. Lika bra det så det inte blir nåt fel.
Undra hur mycket dom kommer använda datorn. Den dom har nu är ju inte så utsliten direkt.

Det var kul att träna med både nya gymhandskar och träningslinne. Vi körde mage och triceps. Vi var riktigt trötta i magen när vi körde zumban efteråt. Kändes som att magen skulle sprängas nästan. Vi körde rätt mycket mage idag. En magövning som vi inte brukar göra och den var vääääldigt jobbig.

Bäst att gå och lägga sig strax så man orkar upp imon.
Imon blir det springning på crosstrainen i 20 min och promenad i 20 min på morgonen och gymmet på kvällen :)

Inga kommentarer: