tisdag 23 november 2010

Tisdag

Igår började jag lyssna på Anna Janssons första bok "Stum sitter guden". Den var lite trögstartad tycker jag. Det tar ju lite tid innan man börja känna personerna i boken. Men nu började den verkligen bli spännande så jag kan knappt vänta tills imon för då får jag veta hur allt slutar. Det roliga är att tv 4 ska börja sända en serie på fyra delar om denna boken. Så den ska bli riktigt kul att kolla på!!! Eva Röse spelar Maria Wern som är polisen som böckerna handlar om. Eva Röse är en av våra bästa svenska skådespelare tycker jag. Hon har sån utstrålning på nåt sätt. Riktigt bra är hon!!!


Idag när jag skulle hämta bilen hos Madde så ville hon att jag skulle hänga med henne och hämta barnen på dagis och skolan. Men när vi skulle åka så gick det inte att stänga dörren. Så pappa fick köra dit Madde och sen fick han köra mig till mammas jobb så jag kunde ta den bilen istället.
Fick skynda mig att byta om så vi kunde åka till gymmet.
Vi körde det tuffaste passet idag och man är verkligen helt slutkörd efteråt. Men det känns himla skönt när man har gett allt man har :)
Imon är det vilodag från gymmet och då ska jag ta fram lite julgrejer och se så alla lampor fungerar i ljusstakarna och julstjärnorna. Lääängtar till 1a advent för det blir så mysigt med alla ljusstakar i alla fönster :)

Inga kommentarer: