tisdag 2 november 2010

Trött

Ush va tråkigt det var att komma ut från jobbet idag. Det var redan lite mörkt och så spöregnade det :(
Snart kommer det var kolsvart både när man går till jobbet och när man går hem. Det är så himla tråkigt att inte få uppleva ljuset under dagen. Man blir bara trött och deppig av detta mörker.
Känner att jag redan har blivit mycket tröttare och väldigt mycket energi har liksom försvunnit!
Förra hösten var jag väldigt trött och då började jag äta en vitamin dryck som jag tog en msk av två gånger om dagen och det hjälpte verkligen. Jag blev mycket piggare. Så det måste jag verkligen köpa nu så jag får den där extra energin!!!
Var skit jobbigt på gymmet idag. Känns som man har tappat all styrka nu när vi har varit sjuka så länge under hösten. Men det är väl bara att kämpa vidare så ge det väl sig till slut!

Måste köpas!!!

Inga kommentarer: