torsdag 4 november 2010

Ont

Vet inte vad jag har gjort med ryggen idag. Måste ha suttit väldigt konstigt när jag monterade för det känns som en nerv ligger i kläm eller nåt. Gör as ont när jag böjer mig fram och när jag gör vissa rörelser.
Tänkte skicka ett sms till Jennie idag och skriva att jag inte kunde träna. Men sen ångrade jag mig för jag visste ju inte om dom övningarna vi skulle göra idag skulle göra ont. Men första benövningen gick åt skogen.
Det gick inte alls för det bara högg i ryggslutet hela tiden. Så det blev bara en benövning för min del idag.
Men axlarna var inga problem att träna i alla fall. Men man kände ju att man inte hade gett allt.
Men det är ju bättre att ta det lite försiktigt. Hoppas det känns bättre imon.
Ska nog gå och lägga mig tidigt idag så det snabbare kan bli FREDAG!!!

Imon blir det julbak efter jobbet. Men hinner nog inte baka så mycket innan vi ska till mamma och pappa och fika. Dom bjuder på våfflor imon!!! Lääängtar!!!!!!

Inga kommentarer: