onsdag 10 november 2010

Tandproblem

Jag och Wilma...vi var väldigt trötta en kväll hos mamma och pappa :)
Johan tog denna bilden på oss i smyg när vi sov. 

Idag har jag hjälpt mamma och pappa med deras internet. Sen pratade jag med mamma och min jä**a tand som inte är annat en problem med. Igår så lossnade det en bit stor som en tum nagel typ. Den satt precis vid kanten på tanden vid tandköttet. Så nu kommer jag in en liten bit med tungan under tanden. Inte så mycket men lite. Så imon får jag väg la och ringa till tandläkaren. JIPPI :(
Jag lägger inte ner mer pengar på den där skit tanden. Bytte tandkronan i Vaggeryd men när jag bytte till Skillingaryd istället så sa dom att det inte var bra gjort och att jag garanterat skulle få problem med den senare. Vilka bra tandläkare dom har i Vaggeryd. Man blir så förbannad när man betalar flera tusen och att dom sen gör ett dåligt jobb som inte kommer hålla så länge. Det är väl inte meningen att det ska hålla i mindre än två år!!!!! Blir så trött på detta...snart tar jag tången och drar ut den själv känns det som!!!

Inga kommentarer: