måndag 22 november 2010

Film

I fredags skulle jag och Johan se den nya Beck filmen "Levande begravd". Jag vågar inte se på Beck när jag är själv hemma men när Johan var här så gick det ju bra. Men fyyyy va läskig den var. Jag vågade inte ens se klart hela. Är väl lite barnslig men jag kan vara rädd i en vecka efter jag har sett en läskig film. Särskilt nu när jag bor ensam också. Satt och gömde mig bakom kudden hela tiden av det vi såg.

Efter att ha tjatat en stund om att vi skulle stänga av filmen och kolla på en mer normal film så fick jag äntligen min vilja igenom. Jag fick välja en film istället. Då valde jag ju självklart en romantisk komedi som jag tycker är dom bästa filmerna som finns. Känns som att man får ut mer av att titta på en sån film. Man blir liksom glad och så blir man helt varm i hjärtat!!! Inte kul att titta på en film och vara helt livrädd. 

Pretty Woman fick det bli. Helt underbar film :) Den är ju helt klart mycket bättre än en Beck film!!!

Inga kommentarer: