måndag 8 november 2010

Lördags

I lördags så träffade jag Johan familj för första gången. Vi skulle hem till hans farmor och äta middag.
Var väldigt nervös innan att jag typ skulle skämma ut mig eller nåt. Men det gick bra. Hans familj var jätte trevlig :)

Sen skulle jag och Jennie gå ut på krogen på kvällen och Johan skulle iväg på Halloween fest. Så Jennie kom till oss vid sex tiden och så förfestade hon och jag lite. Johan skulle köra in oss så han kunde inte börja dricka.
Vi spelade lite blandad musik på spotify och då kom en gammal låt fram som jag dansade till när jag var liten.
Så det video bandet kollade vi lite på. Dansade otroligt fult. Viftade bara på armarna hela tiden.
Sen kom jag på en låt som jag och Jennie dansade till när vi var små. Men vi visste varken var låten hette eller vem som sjöng. Vi letade och vi letade och det är sååå jobbigt när man inte får fram rätt låt.
Jag kommer ihåg att den låten var med på en gammal Absolut music skiva som hade eldiga siffror. Fattar inte hur jag kunde komma ihåg det efter alla dessa år. Men jag sökte massa såna skivor och till slut så dök skivan upp!!
Sen var det bara att kolla upp låtarna och då hittade vi låten efter väldigt långt sökande!!!!



Sen åkte vi in till Jönköping och vi gick direkt till Olerys. Kvällen började bra. Jag och Jennie stod i baren och drack lite och spanade in killar åt Jennie. Sen var det en kille runt 30 år som började prata lite med oss och han var väldigt trevlig men sen började han köpa en massa shots till oss. Efter vi hade druckit 3 shots på typ en halv timme så började hela marken snurra. Det gick bara utför kan man säga. Både jag och Jennie mådde skit dåligt. Den där killen satt och kollade på mig hela tiden och började dricka ur mitt glas och allt. Jennie var borta och jag tyckte det var jätte obehagligt. Kändes som han ville supa ner oss med flit. Sen var det en annan snäll kille som hjälpte mig att hitta Jennie igen och då gick vi på toan. Vi mådde så dåligt så vi var där inne rätt länge och efter ett tag så började några tjejer banka på dörren. Jag försökte få tag i Johan för jag saknade han så jävla mycket. Men det var ingen som svarade och då blev jag nästan ledsen. Sen gick vi ut från toan och då kom det fram en kille som såg ut så här:

Han kom fram och sa hej och jag sa hej tillbaka. Sen tänkte jag gå vidare men då frågade han om jag inte kände igen honom och då svarade jag att jag inte gjorde det. Då sa han att det var Johan!!
Jag blev helt överlycklig så jag kastade mig i hans famn. Jag var så himla glad att han var hos mig.
Sen blev kvällen mycket bättre!!!!!!!
Sen var det dax att ta bussen hem men eftersom jag redan mådde illa så valde jag att sova hos Johan istället.
Stackars Jennie som spydde på bussen :(

Inga kommentarer: