torsdag 25 november 2010

Idag tränade jag och Jennie på väldigt bra på gymmet. Styrketränade i ca 2 timmar och sen gick vi en rask promenad i 20 min. Idag körde vi ben, axlar och rumpa. Vi har inte kört rumpa innan så vi testade lika olika övningar så nu får vi vänta och se om vi känner nån träningsvärk imon.
Sen när vi skulle åka hem från gymmet så gick det knappt öppna dörrarna. Låset krånglade men tillslut så funkade det men då kunde jag ju självklart inte stänga dörren. Då kom jag på att Jennie kunde trycka in min dörr så jag kunde låsa. Det funkade!!! Så dörren åkte inte upp under resan hem.

Imon är det fredag och då ska jag och Tilde åka in till A6 :)
Vi ska se om vi hittar lite julklappar och sen ska jag kolla efter nya glögg muggar som är lite snyggare än dom jag redan har. Sen ska jag köpa en massa nya blommor. Lite juliga blommor :)
Eftersom Johan ska ha grabbkväll så ska Tilde få sova över :) Det kommer nog bli mysigt!

Inga kommentarer: